Onsdag

Minna har vart och köpt Svenska Dagbladet bilagan åt mig idag.. spännande det ska bli och få se sen resultatet av ett oplanerat fotoskjut :P hahha..
Skoldagen var konstig.. en debatt mot läraren var det typ.. att hon inte har svenska som huvudspråk blir tyvärr problematiskt emellanåt då hon inte förstår när vi försöker förklara hur vi tänkt.. fick iaf sluta 2h tidigare än det var tänkt å det var skönt.. Ted vart hemskickad från jobbet idag pga att han envisas med att jobba sjuk.. så de va skönt å komma hem till honom lite tidigare.. sen har jag gjort massa fackligt arbete och mailat receptet på biskvikakan till min handledare.. fick mig en powernap i soffan också nyss.. välbehövlig!:)
Topmodel finalen var förra veckan.. men nu ska jag traska till Julia och co för och glo på Bonde söker fru premiären.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0