Monday

Fixat och donat här hemma... ser inte ut som ett krigsfält nåmer :) Handlat kattsand, kattmat och lite människomat så vi slipper svälta och hyran är också betald. Skönt. :) Igår när vi kom hem hade lite trevliga kort å paket hamnat i brevlådan, TACK NI ÄR UNDERBARA!! Ni vet vilka ni är ;)

Jag och Ted firade våra födelsedagar med middag på Olearys i Stockholms central igår innan vi for till flyget..det var gott, men det finns inget som slår Olearys i Umeå alltså!:) Han hade iaf haft en grym helg i Örebro hos Daniel, trots att han också är sjuk!

Fortfarande när jag inte träffat Ted på en dag eller en halv så pirrar det i magen när jag ser han. Det är så underbart. Han är så underbar. Älskar han så mycket att inga ord kan beskriva det. Så det var ett grymt återseende i centralhallen igår efteratt inte ha sett varann på två dar.. så mysigt å få kramas och så mysigt å sova tätttätt intill varandra igen.. <3

Kommentarer
Postat av: Teddy

instämmer på alla plan min alvprinsessa :-D

2008-10-27 @ 21:43:39
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0