Måndag

En trött, trött måndag.. under morgonprommisen och prommisen till skolan såg vädret ut och klarna upp och det verkade bli en fin men kall dag.. men icket.. det blev en kall, regnig dag.. en gråblaskig dag. En riktigt tröttsam dag alltså.. Inte blev det bättre av att jag och Linnea blev färdiga med vår artikelsökning oplanerat tidigt och fick tre tråkiga tröttsamma håltimmar.. föreläsningen därpå höll jag på att somna på, trots att jag tyckte att den var intressant. Dåligt.
En underbar Ted hämtade en vrålhungrig Henna från skolan, hem och göra mat som vi slängde i oss.. sen var han tvungen och åka på jobbmöte :( Själv tappade jag upp ett hett, hett bad och tinade upp min stelfrusna själ..somnade som vanligt också.
Egentligen skulle jag och Mats på bio idag, men han vart krasslig så de får bli någonannan dag.. så nu har jag en hel kväll framför mig.. känns konstigt. Kanske borde fila på talet jag ska hålla i Stockholm på lördag?
Fick mail från Helsingfors, pepp, pepp, pepp! De verkade positiva och skulle kolla upp om de kunde fixa VFU platser där!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0