Kalas!

Alldeles nyss gick våra sista gäster hem.. vi har haft kalas sedan 18 eftersom både jag och Ted fyller år i helg och ingen av oss kommer vara hemma då vi far söderöver på fredag så vi hade kalas idag :) Jag är trött, sliten, sjuk och glad så ni får ha överseende med texten.. den kan se lite hipp som happ ut just nu känner jag...:)
Egentligen borde jag nog stanna under täcket imorgon och snörvla men ska på studiebesök i en särklass å sånt så de går inte för sig.. hoppas jag överlever helgen!
Om vi återgår till kalaset så har vi fått massa fina och roliga presenter.. bla fick jag ett presentkort på Clip från min älskade tjejer så nu kan jag gå å klippa mig och tillåme unna mig ngn exklusiv hårprodukt! TACK ni är UNDERBARA!! :) Sen fick jag ett SPA-kit från per vilket ju är passande då jag verkligen älskar och bada!!:) Tack Per!!:) Sen fick vi svart ljus med ett ljusbord från Sara, hur snyggt som helst! Å fräckis-kort från Christ & Hanna.. skitroliga! Tack!:) Teddy fick en reflexväst från Robert och Theres så nu kommer han synas på jobbet, haha.. :D
Idag började jag hosta också. FAN. Jag orkar inte vara sjuk. Har inte tid och vara sjuk. Och ingen lust.

Jo, förresten. Imorgon SKA det snöa! För det bestämmer jag :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis i förskott! :)

2008-10-23 @ 10:36:02
URL: http://carrofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0