Inflyttningsfesten hos Britta & Tommy

Igår var det då äntligen dags för inflyttningsfesten hos Britta och Tommy. Klänningen drogs på vinflaskan korkades upp bland mina härliga flickor! Hade hur skoj som helst och det var verkligen dags för mig och gå ut me flickorna för det har jag inte gjort på länge..länge!! Har bara förfestat, men inte gått ut så mycke de senaste året..iof är det alltid förfesterna som är roligast, men ändå! Igår fick jag en underbar låt tillägnad mig själv och "Kickstart my heart" toppade därmed min kväll!;)
Origo var ett bottennapp och vi drog vidare till NH.. där var det inte mycket folk och rätt så kass musik, men vi svängde våra lurviga fram till tvåslaget iaf då vi fångade en taxi hem..
En lyckad kväll me flickorna alltså :)
Idag mår man som man förtjänar och har galna crawings efter fett, fett, fett.. ge mig hamburgare, pizza och chips me dipp.. ge mig.. NU!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0