Imorgon..

..bär det av mot storstan igen! Denna gång får jag dock resesällskap då jag och Ted tar samma flyg ner och upp till storstan.. skills åt på centralen då jag irrar mig till Nacka och Ted tar bussen till Örebro!
Ted ska hälsa på sin kompis Daniel och helgen lär inte bli så vit för hans del om jag känner dem rätt.. :P Daniel har ju peppat hur länge som helst för denna helg så bara gudarna vet var den kommer sluta!!
Själv har jag styrelsemöte med mina studare imorgon.. på min födelsedag och allt.. vad gör man inte för FSA?;) Lördag-Söndag är det Inspirationshelg för våra medlemmar och det har vi en gång per år.. är alltid hur roligt som helst, men MYCKET jobb.. finmiddag i vanlig ordning på lördagkväll med pyssel och bus.. alltid roligt!:)
Ska försöka hinna träffa Maja och ta en öl imårnkväll om den inte blir för sen.. Saknar tösen som numera bor i Stockholm och jobbar.. 
Hoppas min röst är fullt återställd imorgon! Annars blir gaaanska svårt å hålla tag i ett möte... heheh.. håll tummarna för mig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0