Helgen!

I fredagskväll kom Teds pappa med dam + Teds lillebror Tim på besök.. Jag lagade en omtyckt Lapplandiapaj med sallad efter mammas recept som vi drack gott vin till.. :) Klockan var ganska mycket så vi satt mest och tittade på Idol och pratade och gick och la oss rätt så tidigt.. Lördagen tillbringade vi på stan, där våra besökare shoppade lite och sedan åt vi supergod middag på Shanghai.. godaste kinamaten där!:) Mycket tid tillbringades i stans musikaffärer och jag hittade en tuff soffa på 4sound som jag hade velat ta hem om den vart lite fräschare.. :) När vi skulle till Station och fika stötte vi på ett gäng sargade människor som stapplade fram framför en massa förvånade människor.. kom då på att Sveriges enda skräckbutik ju hade premiäröppning här i Umeå igår och skulle hyllas med en så kallad Zombiewalk runt stan.. :) Efter fikat tänkte vi försöka hitta skräckaffärn men efter lång tids sökande gav vi upp, såg sen på vk.se att den skulle ligga mitt emot järnvägsstation så får ta å besöka stället vid nästa stadsbesök.. :)


          
                 Lapplandiapaj innehåller bla renskav.. :)


           
                 Smaskig sallad till pajen!


          
                     Tuff soffa va?:)


          
                           Zombiewalk..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0