Helg!

Jag är ledig imorgon så nu är det helg för min del! Har iof ett arbete som jag ska skriva klart imårn å så har jag bokat tvättid 10-13 och ska upp och morgonpromma me Katta i vanlig ordning så jag kommer ändå ha fullt upp hela dagen! Men det är ändå skönt och slippa gå till skolan :)
Just nu sitter jag å väntar på att min älskling ska komma hem.. han är å repar med bandet och hann inte ens hem å äta middag mellan jobbet å repet.. jag har diskat och ställt i ordning lägenheten + tänt miljoner värmeljus som lyser upp vårt hem i regnrusket.. hoppas han blir glad.. :)
Själv älskar jag värmeljus.. de är så rogivande å mysigt å ha hela hemmet smockfullt me tända ljus.. å ingen TV eller musik står på just nu heller så det är nästan magiskt tyst.. så skönt.

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0