Besök från södern..

Imorgon kommer Teds far, faderns dam och Teds bror Tim hit från Sunne/Örebro! De ska vara på besök hos oss hela helgen och vi håller på att storstäda vår lägenhet just nu! Tim tål inte katter alls så vi försöker skrubba och dona för och få bort den värsta kattbehåringen! Sedan ska Tindra & Muppie få bada badkar också.. så det blir riktigt rena och fina! :)
Storstädning av lägenheten behövs verkligen just nu då vi vart slöa med städningen en allt för lång tid! Sen är det ju så otroligt skönt och leva i ett riktigt rent hem.. (har jag väl fått av min mors städmani..) fast jag måste medge att jag ibland bara skiter i hur det ser ut och trivs i vilket fall..  Städa är ju oftast så otroligt tråkigt.. finns så mkt roligare ting man kan göra.. fast slår man på en riktigt snuskigt bra skiva (Saints Of LA - Mötley Crüe exempelvis) och är två som städar och donar brukar ju allt gå relativt smärtfritt ;) Å bland det bästa som finns är ju att få krypa ner i rena sängkläder..

Kommentarer
Postat av: Teddy

rent å fiiiiint B) I Love it ;)

2008-10-09 @ 20:19:50
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0