A bumpy ride

Hemma igen! Trodde aldrig jag skulle överleva flygresan! Först blev planet försenat 30min pga tekniska problem och sen när vi väl fick åka var resan så skakig att jag satt och hade panikångest och svalde maniskt hela tiden!! När vi äntligen landade mådde jag så illa att middag inte är å tala om.. Ska istället njuta av Gossip Girl, som har säsongspremiär idag kl 19.00 på kanal 5, missa inte!!! :)
Jag har haft en skitskoj helg! Är otroligt sliten och trött nu bara, så jag får lägga upp bilderna från i helg imorgon och berätta mer då!
Men vet ni? Jag hittade skor! Inga vinterskor dock.. ni får se dem så snart jag har tid å lägga upp bilderna ;)
Tack världens bästa mamma och pappa för den födelsedagspresenten!!! :)
Uppdaterar mer imårn.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0