Tisdag

Det känns som att det är fredag idag. Antagligen för att jag packat väskan och nu sitter och väntar på att min flygbuss ska gå.. Flyger ju som tidigare nämnt till Malmö idag! Imorgon ska jag vara på Saco Studentmässa i Malmö hela dagen och sen på kvällen blir det att åka hit till Umeå igen. Torsdag har vi PM-seminarium och på fredagkväll åker jag till Stockholm för att delta under Saco Studentkongress!!:) Spännande vecka med andra ord. Men jag vet redan hur kag kommer vara på måndag. Trött. Trött. TRÖTT. Tröttast. Men det får det vara värt! Till helgen är det ju sista resan jag gör för FSAstuds räkning.. känns konstigt. Snart kommer jag ha lediga helgen igen. Minns inte när jag haft två lediga helger på rad sist?

Idag har jag premiärdruckit Julmust för i år. Oh, det är så gott så gott. Längtar efter glöggen, men den får allt vänta en vecka till.. får inte börja med allt alltför tidigt :) Sen vill jag dekorera ett pepparkakshus i år med, fast det är svårt å bräcka förra årets skapelse, muahah. :) Jul är mysigt. I år ska jag ju tillbringa julen i Kiruna (vilket jag inte gjorde förra julen) och det ska bli mysigt och få vara med familjen och äta den traditionsenliga finska julmaten.. Karjalanpaistia.. yummie :)

Har börjat inhandla årets julklappar också. Jag älskar och köpa klappar till folk. Och planera och fundera vad han och hon ska få.. alltid lika roligt.. I år är det dock klurigare än vad det brukar, men det ska nog gå vägen trots allt ;) Får hoppas att folk uppskattar sina presenter, det är ju trots allt tanken som räknas!;)



Kommentarer
Postat av: heli

juuuuuuuuuul, yyy

2008-11-26 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0