Sköna söndag!

Jisses vilken skööön dag.. tillbringar nästan hela dagen under täcket i soffan.. tittat på TV och sett det nyaste avsnittet av The Hills på mtv.com i vilken Audrina och Justin Bobby bla strosade runt kring Venice Beach.. och jag lääängtar tillbaka. Till värmen, sanden,människorna.. allt.. :) LA kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och en vacker dag kommer jag återvända dit! Dessförinnan är planer på en resa runtikring Storbritannien i tankarna.. vill njuta av London igen och se Liverpool och andra mysiga städer där.. :) Möjligvis se Mötley Crüe i London till sommaren om de händelsevis har spelning där???!  Vem vet.. :)

Igår var jag och flickorna på Rusta, Willys och Myrornas.. hittade massa julprylar på Rusta och böcker på Myrornas.. Najs :) Ska bli en underbar jul då jag ska plöjja igenom min hög med olästa böcker.. Älskar och läsa!:) Sen åkte jag och Ted till stan, fikade på Coffeehouse (som har en underbaaar varm choklad med grädde, smaka!), Ted shoppade på Carlings och sen åtnjöt vi en helt fantastiskmiddag på Olearys... MUMS! Sen hyrde vi tre filmer, av vilka vi såg två igår..

Den ena heter "Jiddra inte med Zohan", en film med Adam Sandler.. den var helt sjuk kort sagt.. haha. Vet inte om jag skulle rekommendera den precis..



Den andra filmen heter "All the boys love Mandy Lane" och var en film helt i min smak.. om ni inte sett den och gillar lite halvråa filmer, se den ;)  Den är inte som alla andra skräckfilmer, vilket jag gillar.. Ted var mer skeptisk, men jag tyckte den va råbra!:)



Nu ska jag fortsätta njuta av denna söndag med glass, banan och kolasås.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0