Montag

Måndag igen. Är galet trött fastän det är ljusare på morgona nu än vad det var för 2 veckor sedan.. imorse var jag och Katta och morgonprommade 05.20. Jag har inte prommat på 2 veckor pga diverse sjukliga åkommor. Är inte helt frisk än, men bestämde mej för att det nu fick vara nog. Problemet med mig är att när jag väl blir sjuk/lägger av och träna ett tag så förändras mina matvanor på ett drastiskt sätt. Jag är sugen på allt salt och sött, konstant. Skräpmat, javisst! Popcorn, tårta och kladdkaka, jajjemän! Och äter hiskeliga mängder av dessa varor.. icket bra..icket bra.. mår inte bra av det allt för jag TÅL INTE mjölk och vetemjöldprodukter så min mage är uppsvullen som en spärrballong och gör så galet ont. Det är helt enkelt inte värt det. När jag morgonprommar/tränar så äter jag någorlunda nyttigt iaf, och SJÄLVKLART slinker en bit kladdkaka, popcorn, ostsås och sådant ner då med, men inte alls i de sjukliga mängder som då jag inte tränar. Dessutom mår jag så mycket bättre då jag morgonprommar. Får tjöta av sig med Katta och sen är man gladare på dagen. Men ack, vad jobbigt det är och komma igång igen. Komma upp på morgonen är ju det jobbiga. Måste lägga mig tidigare igen, verkligen undvika att sova på dagen för att komma i fas. För nu jäklar boys and girls. Här ska morgonprommas ordentligt fram till jul!! Så nåde den som gör mig sjuk och förstör mina promenixxar!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Katta

Haha få tjöta av sig med mig. Tycker mest det är jag som tjötar av mig, pratar ju hela tiden. Har jag ens något att säga? Kanske sover jag fortfarande när vi går?

2008-11-03 @ 17:39:12
URL: http://katla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0