Färgad

J har färgat min utväxt. Så skönt. TACK! Min lugg borde klippas också, men nu får den faktiskt vänta. Tiden räcker inte till till sådant just nu. inte kosingen heller.. Har kommit på vad jag önskar mig i julklapp:

  • Presentkort
  • Prenumeration på Kalle Anka(sååå bra tidning!!:))
  • Kläder
  • Böcker
  • Pengar

Men vad har jag önskat mig av mor och far? Jo, massor med böcker/instrument som jag antagligen kommer ha användning för när jag börjar jobba (komer man ens få jobb?) Hur rolig julklapp är det på en skala? Jag känner mig tråkig som önskar mig sådant. Men det är ju faktiskt något jag behöver och kommer ha användning av. Såå trist. Men vad ska man göra? Är tyvärr (??) inte i stort behov av något just nu. En mobil skulle vara jättekul och få såklart, min ser ut som en tegelsten men fungerar faktiskt sjukt bra så det är väl onödigt och byta ut den nu. Den får hålla ett år till helt enkelt. En vinterjacka fick jag förra året. Andra matriella prylar som man absolut behöver har jag också. Vore kul med nå marimekko kappa till köket/sovrummet.. är man vuxen när man önskar sig såna här tråkiga klappar? Tur att jag fortfarande har lite barnasinne kvar då jag önskar mig Kalle Anka tidningen iaf.. ho ho ho.. eller nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0