FY F*N!!!

Herrejävlar!!!
Trodde seriöst jag skulle få en hjärtattack nyss!
Jag och Ted ska till polisstationen imorgon för och försäkra oss om att våra pass är maskinläsbara (krav i USA sen 2004). Teds pass låg i lådan där våra pass normalt brukar ligga, men inte mitt. Och där gick startskottet för den stora passjakten! Sökte igenom varenda jävla låda i lägenheten, klädkammaren vände vi in och ut på (den går knappt och komma in i normalt för allt ligger hullerombuller), jag sprang ner i källaren och kollade om jag glömt den i resväskan jag hade till Turkiet, alla skåpen söktes igenom.. Inget pass. Nope. Ingenstans. Faaan. När hade jag det sist? Var det då jag var till turkiet eller bokade vi USA resan efteratt ja vart där? Hmm.. Vi bokade resan efteråt, och då hade jag passet i handen.. Vart bokade vi resan? Jo, hos vår kära granne Katta.. hmm.. vad hade jag på mig då vi var dit? Jo, min vinterjacka som jag inte rört sedan dess! Och där låg den, i fickan. Pust. Vilken lättnad. Så nu ligger våra pass på byrån redo för morgondagens promenad till polisen. En tanke slog mig - tänk om vi skulle resa imorgon och mitt pass var borta? Vilken mardröm!!
Tränade musten ur mig idag.. det var galet skönt. Köpte med jordgubbar som belöning men de ligger fortfarande i kylskåpet eftersom sökandet av mitt jävla pass tog 2timmar!!.. nå imorgon lär jag vara glad över att jag har något gott och mumsa på :) 

Teds passkort är för övrigt jävligt bra, mitt eget passkort är 9år gammalt och ser rent sagt förjävligt ut, så det bjuder jag inte på.. ni får titta på Ted istället ;) 
 

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0