Visit to Vienna..

För ett år sen åkte jag och Ted till Wien idag.. då var den 4juli en onsdag och vi hade inte setts på 1månad eftersom jag sommarjobbade i Kiruna och han i Umeå. Vi träffades på arlanda och jag hade galet många fjärilar i magen!! Vi var i Wien onsdag till måndag och hade en helt underbar semester!
Vi shoppade, promenerade galet mycket varje dag, var på zoo, men framförallt.. vi såg Metallica LIVE med galet många tokiga österrikare! :) 
Wien kan rekommenderas varmt till er som inte varit där. Det är en oerhört vänlig och romantisk stad och vi kommer säkert åka tillbaka dit en vacker dag :)

                     
               
     
Fjärilarna finns i magen än idag.. det är hela 25grader i skuggan (trodde termometern gått sönder!) och jag och Ted ska ha en mysdag i värmen nu!!
Ha en bra dag ni med! Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0