Regn å åter regn..

Regnet har fullkomligt öst ner hela dagen.. det är grått, grått, grått och träden viker ner sig av den kraftiga vinden..
På grund av vädret (ja, jag skyller på vädret!!) har inte ett endaste fotsteg tagits utanför hemmet.. och jag som skulle träna.. fan.
Vad har jag gjort istället? Jo.. ätit paj med vaniljvisp.. det var syndigt och gott.. :) Sen har jag klippt klorna på Tindra & Muppie och Ted har färgat min utväxt.. vilket han gjorde jättebra, speciellt med tanke på att det var första gången han gjort något  sådant.. en liten fläck här å där är väl inte hela världen.. haha ;) Tack söt!

Jag kom på en sak idag.. glassbilens välbekanta melodi hördes för första gången kring klockan 16.. "vem fan vill ha glass när det är sånt här pissväder" tänkte jag.. melodin hördes igen, igen, igen.. när jag fortfarande hörde den vid 18 tiden hade begäret brytit ut i full kraft. Hela min kropp och själ fullkomligt skrek efter glass!! Så kära glassbil, jag har kommit på ditt knep.. du kör runt,runt,runt tills alla människor som inte ens haft en tanke på glass på hela dagen fullkomligt skriker efter en glasstrut.. Du är ond. Jag lyckades iallafall motstå lusten av glassbilsglass denna gång och tryckte i mig hallon&fläderpaj med vanlijvisp istället.. Tji, fick du!!

Just nu lyssnar jag på Sixx AM och längtar som en tok till 2:a augusti.. då jag ska stå och yla till dessa ljuvliga texter..
Måste ta och fixa 2 skivor till resan så jag och söt har något bra och lyssna på i bilköerna :) Har ni förslag på bra låtar så bring em on! ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad bra att din utväxt blev färgad, jag glömde helt bort det! Förlåt! Nog för att det hade blivit sjukt stressigt att hinna göra det i söndags...

Puss o kram!

2008-07-22 @ 09:38:04
Postat av: Henna

Ingen fara.. Ted klarade ju av det så bra så.. :) Pusskram

2008-07-22 @ 11:46:50
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Teddy

men håll me om att de vart en rät mysig dag ändå..? :) Älskar dej Gumman!!! :D

2008-07-22 @ 12:58:42
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Henna

Det var supermysigt sötnos ;)

2008-07-22 @ 16:04:40
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0