Svärmor på besök!

Hej allihopa!
Ledsen att jag inte uppdaterat på länge, men snart ska jag bättra mig! 
Grejen är den att jag fortfarande är sjuk.. min hals vill inte ge med sig.. Trots ihärdigt tedrickande & jägermeistergurglande så gör det så ont.. :( Tror att jag har halsfluss och inbillar mig att jag klarar av och kurera mig utan pencillin. Besöka doktorn är ju kostsamt! Hostar gör jag också, våldsamt mycke periodvis. Febern har lugnat ner sig dock (som tur är!!). Blir dock trött fort när jag är i farten, för i farten har jag vart fastän jag borde vara nerbäddad. Anledningen till det? Svärmor är på besök!! :)
Hon kom i måndagskväll och vi vet inte hur länge hon stannar eftersom hon inte kan åka buss ner till sundsvall på lördag om inte busstrejken lagt ner!! Fast vi hoppas på att hon stannar länge :)
Igår var det fint väder så vi traskade ner till älven för picknik! Ni skulle sett mig. Gassande sol och varmt och vad hade jag på mig? Jo.. byxor, tjock långtröja, halsduk och mössa!! Folk tittade lite snett ska ni veta :) Men vad gör man inte för och komma ut lite trots att man är sjuk :)
Idag var vi på stan. Svärmor hittade en hel del kläder åt sig och jag hittade mig ett armband! Ni ska få se det sen senare när jag har mer tid att skriva! Har också fått present av svärmor som ni ska få se!
Hon är verkligen genomgo min svärmor. Glad och på alerten, gillar henne skarpt fastän det bara är 2:a gången jag träffar henne! Hon bor i Värmland/Norge så avståndet är lite problematiskt för och kunna ses ofta, så man får passa på och umgås när man väl kan! Och Ted är glad för att hans mor är på besök och ser hur vi har det för första gången också! :)
Nu ska vi se "På Smällen".. den är ju klockren, såg den på bio också.. så många skratt utlovas :) Men jag vill skriva ett TACK till er som skickat kommentarer och tänkt på mig när jag är sjuk!
Är back in bussiness inom en snar framtid! ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jack Daniels lär göra susen.. :)

Krya på dig! kram

2008-07-10 @ 23:34:37
Postat av: Anonym

Jack Daniels lär göra susen.. :)

Krya på dig! kram

2008-07-10 @ 23:36:06
Postat av: Henna

Hehe..får la pröva de kanske :) När inte ens jägermeister biter! :) Eller ta ngn stark äcklig whisky..

2008-07-11 @ 11:04:05
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0