Onsdag

Idag har varit en riktigt lugn dag.. vaknade till att min sötnos kokat gröt åt oss å den åt vi till 2 avsnitt Bert.. Sedan pallrade han sig iväg till ett rep med bandet. De testade en ny sångare idag och han var tydligen grymt duktig, så de bär av till gävle inom en snar framtid där de ska spela in hans sång på ep:n å sen börjar skivkontraktsjakten, spännande sånt där :)
Medan sötnos var och repade så satt jag hemma och gjorde papperarbete för FSA.. skönt och ha det avklarat :) Sen mötte jag upp honom på stan och vi var på Subway och köpte lunch som vi åt i parken i det fina vädret. Efter lunchen strosade vi runt på stan tills vi hittade en födelsedagspresent åt min systers man som fyller år imorgon, han älskar och laga mat så han fick salladsbestick & en salladsskål från Pentik, jättefina! Vi åkte till dem direkt från stan och vart bjudna på mat -pasta med chiliräkor, supergott! Och morotskakan till efterrätt var inte dålig den heller.. ;) Busade med min systerson gjorde vi också, shit vad han växer fort!! Killen kan ju redan gå med hjälp av lite stöd och han har inte ens fyllt ett.. Jag är en stolt moster :) På söndag ska vi vara barnvakt åt honom, då blir det mycke bus som alltid :)

Nu är jag trött och ska soova.. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0