2 veckor kvar!!

Om 2 veckor åker vi till LA!! Nu går tiden fort alltså. Tentaångesten börjar smyga på också, har ju tenta i mitten på augusti på den ena sommarkursen jag läser och jag har inte varit till biblioteket och pluggat en endaste dag än. Typiskt mig. Jag hoppas på att kunna ta mig dit på måndag iallafall. Hinner ju bara läsa en vecka efter vi kommit hem innan jag ska skriva!!.. Äh, det löser sig alltid. På något sätt :)

Regnet öser ner. Bussarna går inte och vi ska försöka ta ner oss på stan för att svärmor ska kunna få tillbaka pengarna för buss/tågbiljetten hon inte kan använda pga strejken. Sen ska vi på bio och se Mamma Mia! Har stora förhoppningar så jag hoppas den är bra :) Men jag vill egentligen se Sex and the city..men alla runtikring verkar redan ha sett den och dom som inte sett den vill inte se den.. eller har jag fel? Jag får övertala Ted och se den sen när tiden finns.. :)

Passen, pengarna, hyrbilen, boendet och flygbiljetterna är fixade inför resan!! Bara packningen kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0