Vågar man hoppas?

Ted mår bra igen. Han har inte haft feber sen igår och har bara haft lite lite ont i magen idag.. så imorgon ska vi nog ta oss iväg norröver!! (peppar, peppar).. hoppas inget går snett denna gång, vågar inte hoppas för mycket, som ni kanske förstår..

Idag har jag bara tatt det lungt.. läst Eclipse.. badat.. sovit.. ätit lussekatter.. :) Å nu sitter jag och tittar på en charmigt dålig Reine & Mimmi i fjällen!:) Den är ju så dålig att den är bra.. haha!

Så.. nu för andra gången nu så önskar jag er en underbar jul!! Och kommer jag inte iväg till Kiruna imorgon lär ni höra mer av mig här.. ;)

God Jul Kära Läsare!;)




Kommentarer
Postat av: Minna

Ja hoppas hoppas ni kommer iväg! Ska hålla tummarna för er :) Hälsa hela familjen! Och hoppas ni får en dunder jul oavsett hur det blir :) puss och kram

2008-12-21 @ 21:25:18
Postat av: Katta

Håller tummarna för att ni är på väg imorrn!!

2008-12-21 @ 23:26:06
URL: http://katla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0