Twilight igen!

Idag har jag vart å sett Twilight på bio för andra gången. Denna gången hade jag läst boken innan och kunde analysera filmen lite bättre, förra gången hade jag ju inte ens sett trailern innan och visste inte vad jag gett mig in på.. haha.. ;)
Hade äran att ha Britta med mig och stackarn som fått höra mig tjata om Twilight (och New Moon) i veckor nu fick se vad jag tjatade om, eller nåja, lite iaf.. böckerna är såklart alltid bäst. Hon tyckte filmen var bra iaf, trots att jag antagligen gett henne världens största förväntningar på den med mitt tjat!;)
Ohh.... Twilight är bra. undrar om jag ska se filmen igen? eller kanske ska ge mig till tåls tills dvd´n släpps och haffa den då?;)

Nu är alla juleklappar inhandlade.. egentligen vill ja köpa fler, men slantarna räcker inte till :( Längtar efter att ha en ordentlig inkomst så att man äntligen kan spendera lite hejvilt ;) Men, med tanke på att bara en person i klassen ovanför våran (dvs dem som slutar efter jul) fått jobb än så länge å de söker frenetiskt ser ju inte framtiden så lovande ut... :( Kanske ska man ta och läsa till master direkt ändå? Orkar man det??.. Jag vill ju ha jobb. Och pengar.

Men vet ni? Jag fick ett mail idag. Ett mail som BEKRÄFTADE att I´m going to HELSINGFORS i mars!!! Tjooohhoo!:) De var tydligen jätteförväntansfulla för och få dit mig.. ehhm, undrar vad de förväntar sig av mig???! :) Spännande till tusen ska det bli! Och ni ska väl följa med mig på min resa dit i min blogg? Såklart ni ska!;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

congratzzz gumman!!! heja finland :D

2008-12-16 @ 22:31:46
Postat av: Britta

Det var ett trevligt biobesök vi hade! Ett skönt avbrott i uppsatsen! kram

2008-12-17 @ 20:09:32
Postat av: Anonym

Britta: ja det var verkligen helnajs! Måste göras om!:) Kramis!

2008-12-17 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0