Tisdag

Kung Fu Panda var riktigt bra! En bra film om att man måste tro på sg själv för att lyckas, sant å bra!

Min vardag är inte så spännande just nu. Jag å Britta knåpar med C-uppsatsen för fulla muggar och är i ett stadie där vi läser vetenskapliga artiklar.. sida efter sida.. så att ögonen och huvudet värker.. Inte så spännande med andra ord. Det går bra iaf, och det är skönt!:) Imorgon ska vi byta pluggmiljö, vi ska sitta på Café Göteborg och fika och skriva på våra tabeller.. :) Hur mysigt som helst!

Idag har jag vart på cellprov. Det gjorde ont. Nu är det bara och vänta i 6 veckor så får man svaret på om man har livmodercancer eller icke. Får väl hoppas på det senare?

Idag fick jag tre stora röda rosor av min älskling. Han är ju bara för underbar!!:) TACK FÖR ATT DU FINNS TED!!

Igår läste jag ut Twilight. Jag är verkligen besatt av serien nu. typ det enda jag pratar om, så jag ber om ursäkt till min omgivning för det ;)  Väntar på nästa bok nu och HOPPAS den kommer imorgon, Adlibris får inte sega sig en dag till om jag får bestämma!!! Början på New Moon står i slutet av Twilight och det är så spännande, så spännande.. can´t wait!:)

Nåväl.. trots att jag väntar ivrigt är det kanske bra att böckerna inte damp ner i brevlådan idag.. har ju trots allt världens tjockade hög med vetenskapliga artiklar och plöja tills imårn.. inget får distrahera mig denna tisdagskväll.. eller jo, ska baka lussekatter.. men i övrigt så!:) 

Föresten så läste jag i tidningen igår att regissören som gjorde Twilight filmen har hoppat av New Moon, pga att hon inte är nöjd med manuset och för att filmbolaget (och världen) skriker efter uppföljaren och vill ha den färdigproducerad snarast. Får väl hoppas att det blir en bra regissör som tar över och att tidshetsen inte får filmen och bli kass. Fast jag måste ju medge att jag en av dem som gärna vill se nästa film inom en mycket snar framtid.. ;)




Kommentarer
Postat av: Teddy

varsegooo gumman :D

2008-12-09 @ 19:08:29
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: a-t

Har du oxå fastnat i twilight träsket? =)

2008-12-10 @ 16:33:05
Postat av: Henna

Ohhh jaaa, jag är uppriktigt sagt BESATT.. :) länge sen jag slukade något såhär mycket.. vill inte att böckerna ska ta slut bara :S du är fast med antar jag?:)

2008-12-10 @ 19:56:13
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0