Julstök!

Har julstökat här hemma i fyra timmar nu och nu skiner lägenheten och är sådär underbart jukmysig! Har inte så mycke julprylar, men det få jag har (typ ljustake, julkappa till köket, min issnötomte) ger definitivt julstämning!.. ska köpa nått mer på fredag när jag å Teddy ska julshoppa litegranna.. :)
Börjar känna mig som en människa igen nu.. trots att jag är grymt förkyld och snorar gärnet! Känner mig inte som en zombie nåmer alltså..:)
Jag och J var på bio och såg "Låt den rätte komma in" i måndags.. filmen var helt okay, men långt ifrån lika bra som Twilight.. ;) Killen som spelade huvudrollen i Låt den rätte komma in var hur grym som helst! Det var han som gjorde filmen helt okay alltså!:)
När vi skulle köra hem från bion (vi fick låna Teds bil) fick jag PUNKA!! Höger framdäck small i ålidhemstunneln och jag vet inte vad jag körde på alltså.. först fatta vi inte heller att det var punktering på bilen.. funderade bara över vad det var som smällde.. sen börja ratten bete sig alldeles knasigt så jag körde in på en parkering och ringde Ted och sa att bilen är konstig.. han trodde det bara berodde på att det var slirigt på vägen pga allt is och att det var därför den ryckte.. men jag kände ju innan hur det kändes när det slirade.. (är inte supervan och köra bil än..:)) Iaf så bestämde vi att jag skulle försöka köra hem iaf.. började backa och ratten ryckte mer än tidigare, nä nu går vi ut och ser om det är ngt som tar emot.. och då såg vi den.. Punkan.. höger framdäck var helt kaputt och det var bara och ringa Teddy igen och förklara sig..  han lyckades turligen få tag på Christ som kom susande med sin bil och hjälpte oss att byta däck.. TACK!:) Min första punktering alltså.. ännu en milstolpe i livet nådd alltså!;)



Kommentarer
Postat av: Carro

Skit bra film ju! Tjejen är ju helt underbart bra, så ung men ändå fantastisk. En av de bästa svaneska filmer jag sett. :)

2008-12-03 @ 23:39:30
URL: http://carrofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0