Jullov!!

Jullovet är ÄNTLIGEN här!!
Väskan är packad, katterna är nybadade och julklapparna är inslagna..
Imorgon tidigt, tidigt (klockan 5) börjar vår bilfärd till Kiruna där vi ska fira jul med min familj!
Under resans gång ska vi hinna hälsa på syster med familj i Luleå,
shoppa på ALKO, IKEA å andra affärer i Torneå..
Kommer med andra ord bli en lång dag i bilen!
Fort kan man inte heller köra då det är glashalt och massor med bilar i jultrafiken..
Vi ska iaf köra så lungt vi kan och sedan ska vi njuta av och ha jullov med god mat, slöa lovdagar och mycke lek och bus i snön!:)
Jag vet inte om jag kommer ha möjlighet att blogga så mycke norrifrån, då datorn hemma tydligen krånglar med internet.. men på fredag anländer vi till Umeå igen så då får jag uppdatera er om min julvecka!
Ha en alldeles, alldeles UNDERBAR JUL nu allihopa!:)
Puss på er!;)



Vårat pepparkakehus.. :)


Lussebullarna är nästan helt uppätna redan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0