God morgon!

Onsdag morgon. Jag är trött.. vart inge morgonpromme idag pga att det regna så mycke.. men fastän ja fick sova en timme extra så är jag så trött, så trött..
Jag och Britta håller på och skriva resultatet i vår C-uppsats just nu.. det går bra, fastän det känns som kroppen och hjärnan redan tagit jullov.. :)
En vecka kvar till jul.. har ni fått julkänslor än? Jag tror jag kommer få ordentliga julkänslor när vi väl kommer till Kiruna. Lördag morgon åker vi norröver. Tar vägen förbi Finland där vi bla ska besöka IKEA och ALKO.. :) Rolig roadtrip är vad det blir!
Hoppas ni är pigga och mår bra! Ha en mysig lillördag idag!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har mysigt. ska mysa me trummorna en liten stund :)

2008-12-17 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0