Venice Beach!

Underbara Venice Beach.. Jag vill bara tillbaka till den härliga stranden med de mjöligt fina sandkornen.. Det var så rent och fanns inte en enda sten på hela stranden (som vi såg i vart fall..)...  Badvakterna agerade i sann Baywatchanda på sina utryckningar och såg till att de som badade och surfarna inte kom farligt nära varandra. Det var skoj och se surfarna rida på vågorna, jag vill också kunna surfa!!! TA MIG TILLBAKA!!! NU!!!
 

                   
                                               Baywatchkillarna spanar..


                  
                                                     Underbara Venice..


                  
                                                            Härliga kvällar..


                  
                                                         Glädjeskutt... :)


                           
                                                          Ta mig tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Fina bilder! Förstår att du längtar tillbaka! Här flyttas det för fullt, Oskar håller på att fixa klart ugn/spis och badkar, jag har tvättstuga och så packar vi och tar hand om M samtidigt... Men vi måste hinna ses innan vi åker, imorgon eller på fredag? Lycka till med tentaplugget!

2008-08-13 @ 20:07:26
Postat av: Henna

Ja.. Venice och LA var underbart.. vet inte om ni fick samma intryck av stan som vi fick när ni var där?:) Trist när ni åkte idag.. :(

2008-08-16 @ 00:28:11
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0