Söndagen

Idag vaknade jag först klockan 12.. å då var jag tvungen att tvinga mig upp ur sängen. En timme senare promenerade jag och Britta runt Nydalasjön. Det var jätteroligt och träffa henne igen, har inte sett henne sen före LA resan! Vi plockade blåbär vid kärleksviken också, måste passa på och plocka fler dagar nu innan de är övermogna!
Efter promenaden var det bara hem och börja tvätta alla smutskläder.. vi har inte tvättat sen före vi åkte iväg så det enda som fanns hemma som var rent var träningskläder.. så det var verkligen dags och tvätta lite!
Resten av kvällen har jag bara glott på The Hills. Och hetsätit popcorn.. imorgon börjar hårdträningen å det nyttiga livet igen så målet är och trycka i sig så mycket popcorn att jag inte vill äta popcorn på några månader (ha! lycka till!)

Kommentarer
Postat av: Katta

sounds great. Ska bli hårdare nu med. Jag bestämde i morse att du och jag ska stavgå med varann. Hoppas att du är med för annars blir det jobbigt för dig;)

2008-08-18 @ 16:59:26
Postat av: Teddy

Blåbär är gott :D

älskar dej min ängel !!!!!!!!!!

2008-08-18 @ 22:20:59
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Henna

Katta: Jag är på!:) 06.45 imorgon! Borde ligga och sova nu för och orka egentligen, men Ted får slita upp mig på morgonen!;) Här ska brännas!

2008-08-18 @ 23:16:27
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Henna

Blåbär är väldans gott... :) Älskar dej med min prins ;)

2008-08-18 @ 23:17:06
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0