Mot Cruefest!!!

Shit vad jag trivs har i LA.. skulle latt kunna tanka mig att bo har! Kanner mig som hemma faktiskt.. :)
Vi har bla hunnit vara till Disneyland, sloat pa stranden och shoppat loss i Santa Monica sen jag skrev sist.. men jag kommer uppdatera om allt med tillhorande foton sedan nar jag ar tillbaka pa svensk mark igen, sa da far ni hora om allt skoj vi varit med om :) Torsdagkvall kommer vi hem till Umea igen.. tiden gar for fort har alltsa.. men jag saknar Tindra & Muppie galet mycke ocksa...
Just nu haller vi pa och gora oss i ordning for Cruefest!! Ar sa forvantansfull for spelningarna vi kommer se ikvall att jag inte kan sitta still!!!! :)
Nu ska vi och rocka rumpa!!!!
Hoppas ni mar underbart! Pusskram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0