Jetlag..

Igår var jar jättetrött kring 23 då jag också gick och la mig.. Ted var fortfarande pigg och satt och tittade på  TV då. Jag somnade ganska fort, men vaknade 01.30 igen.. Ted satt då vid datorn, fortfarande pigg. Hur jag än vände och vred på mig så kunde jag inte somna om. Ted somnade runt 2-tiden, men jag kunde fortfarande inte somna.. Vid 3-tiden blev jag vrålhungrig.. Klockan var ju då 18 i LA och vid den tiden åt vi middag då vi var där.. Gick inte och somna så jag gick upp och åt ett berg av mackor och läste lite i en tidning.. fortfarande hur pigg som helst.. Gick och la mig igen.. Vände och vred på mig hur länge som helst.. efteratt ha varit vaken i ca 4-5 timmar somnade jag äntligen (normalt har jag aldrig problem med att kunna sova).. Kändes som att jag sovit typ en timme då jag vaknade kissnödig.. gick upp och gjorde de jag skulle och sen när jag skulle lägga mig igen slängde jag ett öga på klockan (som jag trodde var typ 7-8) - 14.00!! OOh shiiit! Ted frågade var det var och när jag sa vad klockan var flög han upp ur sängen!
Shit.. jag som hade tänkt vara på UB och plugga klockan 9!! Nu fick ja skita i det eftersom ja bara skulle hinna komma fram dit och inge mer innan de stängde för dagen.. :(

Jetlagen har oss i sin makt.. undrar när man kommer i fas igen?!

Klockan 17 träffade jag Maja på stan och vi fikade på Wayne´s. Hon flyttar till Stockholm imorgon och jag kommer sakna henne massor! Nåja, får hälsa på henne under mina FSA-turer till storstaden, vilka lär bli en hel del nu i höst!!:)

Jag och Ted har precis njutit av en utsökt middag.. klyftpotatis, kycklingfilé, champinjonsås, öl och cider.. mm.. :) Nu ska vi se nån film och njuta av denna fredagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0