Ingen skola till hösten?!

Gårdagen började så som mina vanliga dagar ser ut här för tillfället.. upp 06.30 för och gå ut och stavgå med Katta.. plugga. sova, plugga, titta på OS.. Klockan 22 fick jag dock ett ryck och drog till Mats, Herman, Lunkan och David där de bärsades för fullt.. efter ett tag fick jag vara chaufför och vi åkte till Olearys. Det var inte mycke folk där men var väldigt skoj iaf.. :) Efter Olearys skulle grabbarna såklart ha MAX så vi hämtade burgare och sen åkte vi hemåt.. Jag kom då i säng klockan 03.. och upp imorse igen 06.30 för och stavgå.. haha. det var tungt men gick iallafall :) Vilade när jag kom hem igen..  

Kom på MEGAMISS 1 igår: Jag trodde jag hade 1½ vecka på mig innan hemtenta ska vara inlämnad, det visade sig dock att den ska vara inlämnad på måndag - PANIK!

Sen kom jag på MEGAMISS 2 nyss: loggade in på studera.nu och såg att jag blivit struken från höstens ALLA kurser för att jag missat och tacka ja till dem i tid - PANIK!!  
Klockan 13 ska jag ringa till Universitetet och fråga om jag får börja skolan iallafall.. vad ska jag annars göra??????!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Precis det där gjorde jag förra året, men det fixade sig ändå efter många om och men. Ordnat sig?



Imorrn börjar jag 7.30, vette fan när vi kan gå :P

2008-08-21 @ 16:13:45
URL: http://katla.webblogg.se/
Postat av: Teddy

stakkars sötnosen, men det kommer nog ordna sej ändå ska du se :-)

2008-08-21 @ 19:02:25
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Heidi

Oj, hur har det gått???

Idag har vårt internet börjat fungera, så nu är vi med igen! ;-)

2008-08-21 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0