Honey, Honey..

Honey, Honey, How he thrills me, Honey, Honey!!
Jag ÄLSKAR den här mannen!! Och är världens lyckligaste som får ha honom i mitt liv!! Varje dag skänker han mig så otroligt mycke glädje och utan honom vill jag inte leva! Orden räcker inte till för att förklara hur mycket han betyder för mig.. 


               

                         

                

                   

                  

                               

                        

                        

               

                                                 Jag ÄLSKAR Dig Ted!!

Kommentarer
Postat av: Teddy

ja fasen vilka hetingar vi är :-D

2008-08-27 @ 16:29:07
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0