Flygkoaset till LA..

Flyget till Los Angeles tog sammanlagt ca 17timmar..
Tiden mellan flygbytet i Atlanta var väldigt tajt så vi fick stressa ganska rejält för och hinna checka in bagage, gå igenom alla säkerhetskontrollerna samt ta tåget till våran gate, men vi fixade det galant trots allt :)
På flyget mellan Stockholm och Atlanta (10timmar) hamnade vi framför en amerikansk familj som bestod av mamma och pappa (i ca 25-30 års åldern) samt deras lilla son (ca 3år). Sonen skrek nästan hela resan, men den som skrek mest var mamman. Hon skrek och skränade och påstod sig sjunga där ett tag också (det lät mest som ylande). När  en flygvärdinna vänligt bad dem lugna ner sig sa mamman att hon inte kunde hjälpa att ungen skrek och då sa flygvärdinnan att det faktiskt var mamman som skrek högre än hennes son, varpå mamman påstod sig sjunga samt att hon skulle bli en känd sångerska.. (????!!).. Mamman var extremt otrevlig mot  sin man också och kallade honom (samt flygvärdinnorna och flygbolaget vi åkte med) X antal mindre snälla ord.. vilket fick deras son och skrika ännu högre... Mamman satt förresten i endast bikini hela resan och jag slår vad på att hon var hög för hennes pupiller var inte riktigt den size som de brukligt är på människor....

Allt skrikande, skränande och flygande saker som jag fick över mig (sonen slängde allt som kom i hans väg på mig) fick mig och beställa en välbehövlig Margarita.. :)


                 

Kommentarer
Postat av: Martin

Usch.. lät som en mindre trevlig uppblvelse! men de måste vart den enda mindre trevliga med tanke på förra inlägget!?;)

PS. ledsen att jag inte hann ringa innan jag for :(

2008-08-08 @ 21:18:33
Postat av: Carro

Hi hi låter som en trevlig flygresa. :)

2008-08-09 @ 19:03:24
URL: http://carrofine.blogg.se/
Postat av: Henna

Haha.. flygresan var innehållsrik iaf.. ;)

2008-08-09 @ 20:19:45
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0